Giga goede service
 Verzending pakket NL/BE: € 7 Gratis vanaf € 200

Garantie en klachten

 

Garantie

Alle producten worden door ons geleverd met minimaal 12 maanden fabrieksgarantie. Enkele merken/fabrikanten hanteren een langere termijn. De exacte garantietermijn staat vermeld bij elk product onder Meer informatie.

  • Wettelijke regels en garanties worden niet uitgesloten door onze garantieregeling.
  • Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de gebruiker er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wanneer geen garantie?

De garantie dekt geen oneigenlijk gebruik, normale gebruiksslijtage of schade door verkeerd gebruik van de producten. Aanspraak op garantie dient altijd vooraf aan ons gemeld te worden. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar onze klantenservice service@giga-horeca.nl of gebruik het contactformulier. Wij nemen vervolgens z.s.m. contact met u op.
Op tweedehands artikelen zit geen garantie.

 

Iets mis met het product of een andere klacht?

Mocht er iets mis zijn met het aangeschafte product of hebt u vragen of een klacht, neem dan contact op met onze klantenservice via service@giga-horeca.nl of bel ons op 085 - 1309139 (ma. t/m zo. 8 - 21 uur) of gebruik het contactformulier. Wij helpen u graag verder, doorgaans zal Giga Horeca binnen twee werkdagen inhoudelijk reageren op uw e-mail. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijgt u van ons een inhoudelijke reactie.

 

 

Oplossing

In samenwerking met de klant zal Giga Horeca altijd proberen tot een voor de klant bevredigende oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. In het geval van een klacht of geschil kunt u zich als consument tevens wenden tot het Europese online geschillenplatform (ODR): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Retour sturen

U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product aan Giga Horeca, zie hiervoor de informatie op de pagina Retourneren.