Giga goede service
 Verzending pakket NL/BE: € 7 Gratis vanaf € 200

Retourneren

Retourneren van producten

Producten die niet naar wens zijn, mankementen vertonen of niet aan de eisen voldoen kunnen worden geretourneerd. Voor een snelle en correcte afhandeling, vragen wij u uw retour aan te melden. U kunt dit doen door een e-mail te sturen met de reden van retournering naar onze klantenservice service@giga-horeca.nl of gebruik het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op (doorgaans binnen 24 uur). Ook is het van belang dat er een kopie van de bestelbevestiging of factuur meegezonden wordt in de verpakking, zodat wij zien van wie de retournering afkomstig is.

 

Retourneren van producten voor zakelijke klanten:

Voorwaarden voor retourneren:

  • Voordat een product geretourneerd wordt, dient u altijd contact op te nemen met Giga Horeca.
  • Het ongebruikte artikel is compleet in onbeschadigde originele verpakking en moet zo goed mogelijk in de originele verpakking en met voldoende beschermende materialen worden verpakt voordat het verzonden wordt.
  • De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
  • Wij behouden het recht voor om het retour nemen van producten te weigeren als niet aan de hierboven gestelde eisen is voldaan.
  • Voor het retourneren van producten wordt 20% van het totale aankoopbedrag in rekening gebracht.
  • Indien een product beschadigd retour komt passen wij waardevermindering toe (tot 100% indien een product onverkoopbaar is).

 

Retourneren van producten voor particuliere klanten:

Voorwaarden voor retourneren:

  • U heeft uiterlijk 14 dagen na ontvangst bedenktijd als particulier om een product aan te melden voor retour.
  • Voordat een product geretourneerd wordt, dient u uw retour altijd te melden door contact op te nemen met Giga Horeca.
  • U heeft na deze melding 14 dagen om het product retour te sturen.
  • Het ongebruikte artikel is compleet en moet, indien redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en verpakking en met voldoende beschermende materialen retour gestuurd worden.
  • De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
  • Indien een product beschadigd retour komt passen wij waardevermindering toe (tot 100% indien een product onverkoopbaar is).

 

Wanneer is een bestelling zakelijk en wanneer particulier?

Omdat wij ons richten op de zakelijk markt gaan wij er vanuit dat elke bestelling een zakelijke bestelling is. Bij het afrekenen ziet u een checkbox "Dit is een zakelijke bestelling". Deze staat standaard aangevinkt. Als u als particulier een bestelling wilt plaatsen dient u deze uit te vinken. Heeft u deze checkbox uitgevinkt maar toch een bedrijfsnaam of BTW nummer ingevuld? Dan geldt alsnog dat het een zakelijke bestelling betreft.