Giga goede service
 Verzending pakket NL/BE: € 7 Gratis vanaf € 200

Meest gestelde vragen

Hier vindt u de 10 meest gestelde vragen.

Mocht uw vraag er niet tussen zitten, neem contact met ons op via service@giga-horeca.nl of bel ons op 085 - 1309139 (ma. t/m vr. 9 - 17 uur) of gebruik het contactformulier.

 

  1. Levert u ook aan particulieren?

    Ja, wij leveren aan particuliere én zakelijke klanten.

  2. Verzorgt Giga-horeca de installatie van mijn professionele keukenapparatuur?

    Als extra service/dienst kunnen wij de installatie en/of onderhoud van uw horeca apparatuur verzorgen dit geldt voor zowel warme als koude keuken apparaten. Aan installatie en onderhoud zijn extra kosten verbonden. Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen.

  3. Wat als mijn apparaat mankementen vertoont binnen de garantie?

    Controleert u uw aankoop factuur of het apparaat inderdaad onder de juiste garantietermijn valt. Is dat zo, stuurt u ons dan een e-mail met een duidelijke omschrijving en een aantal foto’s van de machine. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op.

  4. Hoeveel garantie zit er op mijn (gekochte) product?

    Alle GIGA-producten hebben garantie van ten minste 1 jaar. Veel producten hebben een langere garantie, zoals 2, 3 of 5 jaar. Dit is afhankelijk van het merk en leverancier van de producten. De garantie kunt u vinden in de product-omschrijving en specificaties.

  5. Waar kan ik een eventuele klacht indienen?

    U kunt ons het beste een email sturen met alle detail van uw klacht en evt. foto’s bijvoegen, wij nemen daarna z.s.m. contact met u op om het probleem op te lossen indien mogelijk.

  6. Hoe maak ik een account aan?

    U kunt zelf via de website een account aanmaken. Voor het aanmaken van een account heeft u geen inschrijving in het handelsregister nodig. Bent u een zakelijke klant dan kunt u hier uw inschrijving van KvK vermelden en uw BTW nummer. Klik op bovenin de website op account aanmaken

  7. Klopt de getoonde de voorraad op de website?

    Ja, voor 99% klopt de voorraad zoals getoond.

  8. Kan ik betalen onder rembours?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wel kunt u betalen met iDEAL, PayPal, MasterCard, Visa, Maestro, Bancontact (Mister Cash), Giropay en SofortBanking. Zie ook de pagina Veilig bestellen en betalen

  9. De prijs is bij het afrekenen is ineens hoger dan op het product lijkt weergegeven? Hoe kan dat?

    Al onze prijzen op de website zijn weergegeven inclusief en exclusief BTW. Bij het betaalproces tonen wij het bedrag inclusief de BTW. Mocht u een bedrijf hebben buiten Nederland kunt u bij ons zonder BTW bestellen, hiervoor dient u een geldig BTW nummer in te voeren tijdens het afrekenen.

  10. Wat is het retouradres?

    Voordat u een pakket wilt terug sturen verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen u verder.

 

Giga Klantenservice

service@giga-horeca.nl
085 - 1309139 (ma. t/m vr. 9 - 17 uur)
of gebruik het contactformulier