Giga goede service
 Verzending pakket NL/BE: € 7 Gratis vanaf € 200

Verzending en bezorging

Verzending

Verzending vanuit het magazijn van het door u bestelde en betaalde Giga Horeca product geschieden (mits op voorraad) direct dezelfde of de volgende dag.

 

Verzendkosten

De verzendkosten zijn afhankelijk van het product en de aantallen. In de winkelwagen ziet u de verzendkosten vermeld. Ook tijdens het bestellen/afrekenen ziet u de verzendkosten.

  • Voor verzending van pakketten binnen Nederland en België rekenen we €7,- verzendkosten als de orderwaarde beneden de €200,- blijft.
  • Alle orders van €200,- en meer worden gratis verzonden (binnen Nederland en België).
  • Voor de Waddeneilanden geldt een toeslag op grote verzendingen.
  • Neem voor verzendtarieven van orders met bestemming buiten Nederland en Belgie contact met ons op. Dat kan via service@giga-horeca.nl of bel ons op 085 - 1309139 (ma. t/m zo. 8 - 21 uur) of gebruik het contactformulier.

 


Bezorging

Levertijden

De levertijden hangen af van product, hoeveelheid en merk. Leveringen naar en in België duren in de regel 1 dag langer. De leveringen naar andere landen dan Nederland en België variëren, neem in dat geval contact met ons op via service@giga-horeca.nl of bel ons op 085 - 1309139 (ma. t/m zo. 8 - 21 uur) of gebruik het contactformulier.

 

Levertijd bij vooruitbetaling

Besteld u met een bankoverschrijving, dan ontvangt u uw bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij uw betaling op onze rekening hebben ontvangen. Het overboeken kan, afhankelijk van de bank, tot 2 werkdagen duren. Wanneer wij de betaling ontvangen hebben krijgt u per email een bevestiging en versturen we uw bestelling.

 

Vertraging tijdens verzending

In uitzonderlijke gevallen doet de transporteur er in plaats van 24 uur, enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u na 3 of 4 werkdagen de bestelling nog niet heeft ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via service@giga-horeca.nl of bel ons op 085 - 1309139 (ma. t/m zo. 8 - 21 uur) of gebruik het contactformulier.

Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u het bestelnummer te vermelden in uw e-mail/bericht of bij de hand te houden wanneer u ons belt.

 


Annuleringen

Een bestelling kan om verschillende redenen (gedeeltelijk) geannuleerd worden:

  • Het artikel is toch niet leverbaar (bijv. door voorraadverschillen)
  • We hebben uw vooruitbetaling 15 dagen na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen. Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode "bankoverschrijving" heeft gekozen.

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald hebt, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug of sturen in overleg met u alsnog het product toe.